SIMONE JEWELERY 

2019-02-08

φιλες μου αναγνωστριες ...

Είμαι  η simone και σας ευχαριστώ που με στηρίζετε με την αγάπη σας..Χρόνια διάβαζα ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΟΔΑς και εφημερίδες !Αγανακτουσα με την πληρωμένη ύλη ,τις κατευθυνομενες ανακοινώσεις αηδίαζα με τα ψέμματα στην κάθε μορφή της και ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ !!!  Σκεπτόμουν πως μπορώ επιτέλους να αλλάξω το σκηνικό αυτο..Να δημιουργήσω ενα εντυπο που θα ασχολειτε με ολα τα επίκαιρα θέματα αλλά  κυρίως με την φτωχή  αλλά αξιοπρεπή γυναίκα σύζυγο, μάνα, νοσοκόμα , υπηρέτρια, ερωμένη,  πόρνη , και με  καθε επιθετο που μας δινουν  ,και μας ντυνουν τα αρσενικα αλλα και τα ύπουλα ζηλιάρικα θηλυκά ..Μεσα απο την ολη αυτη μου την προσπαθεια δημιουργησα και αυτη την σελιδα, με σκοπο Να επιβραυευσω  την γνωση των εξυπνων θυλυκων που απαντωντας στις ΕΡΩΤΗΣΕΙς ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ για την αποκτηση απλων χρυσων ,αλλα και πανακριβων συλλεκτικων κοσμηματων με ρουμπινια και διαμαντια απο την οικογενειακη μου συλλογη .Και βεβαια για το ευχαριστω που με στηριζετε τους δυσκολους αυτους καιρους στα ΜΜΕ ..Προσπαθηστε ολες και ιδιαιτερα οι νεες στο μυαλο  αλλα και στην ηλικια να με βοηθησετε να φτιαξουμε ΠΡΩΤΑ ΤΙς ΓΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ που πανω σε αυτες ΘΑ ΚΙΝΗΣΤΕ για να εχετε σοβαρη γνωριμια , πληροφορηση απο ολο τον κοσμο, επαφες αλλα και συναλλαγες  με αλλες γυνακες απο ολη την υφηλιο ,και για πρωτη φορα και ΚΕΡΔΟΣ...!!! 
ΕΛΑΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ,  ΜΑΧΗΤΙΚΗ , ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ, ΜΕ ΛΑΧΡΑΡΑ ΓΙΑ ΖΩΗ, ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ , ΓΙΑ ΟΛΑ!!! Οτι μας λειπει θα το αποκτησουμε μαζι με τιμιοτητα και ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.. Η ΚΡΙΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙς ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ  ...

© 2019 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ   SIMONE 5
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε